بیمه سامان اصفهان

1401/9/3
خانه > اخبار بیمه > بیمه سامان اصفهان

بیمه سامان اصفهان در زمینه بیمه های عمر و تشکیل سرمایه، درمان و حوادث، بیمه مسافرتی، باربری، آتش سوزی، مسئولیت مدنی، مهندسی و خاص، مسافرتی، اتومبیل (شخص ثالث، بدنه) فعالیت می کند.

و یکی از شرکت‌های بیمه خصوصی است که به موجب مجوز شماره ۳۷۱۰۴۳ به تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۸۳ بیمه مرکزی ایران تأسیس گردیده‌است.

در این مطلب قصد داریم شما را با بیمه سامان اصفهان ، خدمات سامانه بیمه سامان و مزیت های شرکت نسبت به سایر شرکت های بیمه آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید.

 

بیمه چیست؟

بیمه، قراردادی است که در آن، ریسک مشخصی، در ازای پرداخت حق بیمه و مطابق اصول بیمه،  از بیمه‌ گذار به بیمه‌ گر، منتقل می‌ شود. بيمه ‌گر، شركت بيمه‌ ای است كه در ازای دريافت ‌حق‌ بيمه، خدمات بیمه ای ارائه می دهد و بيمه‌ گذار، شخص حقيقی يا حقوقی است كه مالک موضوع بيمه بوده یا نماينده مالک يا ذی نفع و يا مسئول حفظ موضوع بيمه از سوی مالک باشد و ضمنا، متعهد به پرداخت حق بیمه شود.

یکی از شرکت های بیمه در کشور ما بیمه سامان می باشد که خدمات بیمه ای متنوعی را به متقاضیان خود ارائه می کند. برای استفاده راحت تر از بخش های مختلف سامانه بیمه سامان، لازم است با این سامانه و امکانات آن، آشنا شد.

 

بیمه سامان اصفهان

 

شرکت بیمه سامان در اسفند سال ۱۳۸۳ به منظور انجام انواع معاملات مربوط به امور بیمه‌های بازرگانی در رشته بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص با سرمایه ۲۰ میلیون تومان جدید (۲۰۰ میلیارد ریال) منقسم به ۲۰۰ میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی گرفت و به عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان در اداره ثبت شرکت‌ها به شماره ۲۴۱۰۵۹ به ثبت رسید.

این شرکت یکی از شرکت‌های بیمه خصوصی است که به موجب مجوز شماره ۳۷۱۰۴۳ به تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۸۳ بیمه مرکزی ایران تأسیس گردیده‌است.

سرمایهٔ فعلی شرکت طی مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۲۸ تیرماه ۱۳۹۷، به مبلغ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال افزایش یافت.

ترکیب سهامداران شرکت بیمه سامان با داشتن ۱۵۰۰ سهامدار شامل ۴۲٪ اشخاص حقوقی و ۵۸٪

این شرکت با همکاری سازمان‌های زیر تأسیس شده‌است:

  • بانک سامان
  • شرکت سرمایه‌گذاری بانک سامان
  • شرکت ایران و غرب
  • شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه
  • صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد
  • به همراه جمعی از اشخاص حقیقی و حقوقی با سوابق طولانی در صنعت بیمه، صنایع مالی و تولیدی

 

موضوع فعالیت :
• انجام کلیه عملیات بیمه ای مستقیم در انواع رشته های بیمه زندگی و غیر زندگی براساس پروانه های فعالیت صادره از سوی بیمه
مرکزی ایران
• تحصیل پوشش بیمه های اتکایی در رابطه با بیمه نامه های صادره.
• قبول بیمه های اتکایی از سایر موسسات بیمه مستقیم داخلی (اعم از دولتی، غیردولتی و یا ثبت شده در مناطق آزاد با رعایت ضوابط بیمه مرکزی و درحدود ظرفیت نگهداری شرکت.
• سرمایه گذاری از محل سرمایه و ذخایر و اندوخته های فنی و قانونی در چارچوب ضوابط مصوب شورایعالی بیمه

 

رشته های فعالیت

شرکت بیمه سامان در انواع رشته های بیمه ای ذیل اقدام به فعالیت می نماید:

• بیمه های اموال، شامل بیمه های آتش سوزی، باربری و اتومبیل

• بیمه های اشخاص، شامل بیمه های عمر، عمر و تشکیل سرمایه، حادثه 4 درمان و بیمه مسافرتی

• بیمه های مهندسی شامل انواع بیمه نامه های تمام خطر مرتبط با پروژه های در جریان احداث یا نصب تجهیزات ، و همچنین سازه ها یا ماشین آلات در جریان بهره برداری.

• بیمه های خاص شامل انواع بیمه های پول، کشتی ، هواپیما، بیمه های اعتباری و غیره.

• بیمه های مسئولیت شامل انواع پوشش های این رشته از جمله انواع بیمه های مسئولیت حرفه ای، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، مسئولیت مدنی و سایر انواع.

 

خط مشی کیفیت شرکت بیمه سامان

- فعالیت ما
ارائه پوشش و خدمات بیمه ایی شایسته مشتریان دوراندیش

- اهداف ما

  • افزایش تنوع محصولات بیمه ای
  • طراحی و ارائه خدمات منحصر بفرد به مشتریان
    افزایش سهم بازار
  • کاهش میزان بدهکاران حق بیمه
  • توسعه فروش سازمان در سطح بین المللی
  • افزایش تعداد مشتریان وفادار
  • توسعه کیفی نیروی انسانی و  ارتقا فرهنگ سازمانی
  • طراحی و ارائه محصولات و خدمات به صنعت بیمه
    نهادینه نمودن منشور اخلاق و رفتار حرفه ای مصوب شرکت

 

بیمه سامان اصفهان عظیمی

 

ويژگی‌های بیمه سامان اصفهان

  • بر اساس آمار اعلام شده از سوی بیمه مرکزی در سال ۹۷ بیمه سامان دارای رتبه رضایتمندی ۱۷ است که در این زمینه جزو ۴ شرکت برتر بیمه محسوب می‌شود.
  • پرتعدادترین فروش بیمه‌نامه در این شرکت مربوط به بیمه درمان تکمیلی، بیمه آتش سوزی و بیمه شخص ثالث است.
  • بیمه سامان از جمله توانمندترین شرکت‌های بیمه در ارائه خدمات بیمه عمر است.
  • طرح جامع عمر و زندگی سامان از جمله طرح‌های ویژه بیمه عمر سامان است که بسیاری از بیماری‌های خاص را با سقف تعهدات بالا پوشش می‌دهد.

 

بیمه سامان به عنوان یک شرکت بیمه خصوصی در سال 1383 تأسیس شد و از همان سال فعالیت خود را در زمینه انواع بیمه آغاز کرد. چشم انداز بیمه سامان این است که با ایجاد حس اعتماد، سرآمد صنعت بیمه کشور در فعالیتهای خود و ارائه خدمات به مشتریان باشد.

 

استعلام بیمه سامان

بیمه سامان شرکت بیمه‌ای جوان و فعال است که همه بیمه‌ها از جمله: بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه عمر، بیمه مسافرتی، بیمه درمان تکمیلی، بیمه آتش سوزی، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی و … را به متقاضیان خود ارائه می‌کند. برای استعلام قیمت و خرید بیمه‌های مختلف این شرکت می‌توانید به دو روش عمل کنید. در روش اول باید به صورت حضوری به نمایندگی‌های بیمه سامان مراجعه کرده و پس از بررسی قیمت و شرایط آن، بیمه مورد نظر خود را خریداری کنید. اما به جز این روش سنتی، روش دیگری هم وجود دارد که این روش منجر به خریدی آگاهانه‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر می‌شود. در این روش شما می‌توانید با مراجعه به سایت ، علاوه بر مشاهده قیمت و شرایط بیمه مورد نظر خود در شرکت سامان، آن را با سایر شرکت‌های معتبر بیمه مقایسه کنید و پس از دریافت مشاوره از کارشناسان ازکی، بهترین بیمه را به صورت اینترنتی خریداری کنید. در حال حاضر استعلام قیمت و خرید بیمه سامان در سایت فراهم شده است.

 

بیمه سامان اصفهان

 

بیمه مسافرتی سامان

بیمه مسافرتی سامان یکی از کامل‌ترین بیمه نامه‌های مسافرتی در میان سایر شرکت‌های بیمه و از نظر پوشش‌های بیمه‌ای است. شرکت کمک رسان بیمه مسافرتی سامان، شرکت Mideast است که علاوه بر داشتن اپراتور فارسی زبان، امکان پرداخت مستقیم هزینه‌ها را در کشور مقصد دارد.


بیشتر بخوانیم: بیمه مسافرتی سامان


 

بیمه شخص ثالث سامان

بیمه سامان یکی از شرکت‌های ارائه دهنده بیمه شخص ثالث است. به صورت کلی با توجه به اجباری بودن بیمه شخص ثالث، قیمت پایه آن نیز توسط بیمه مرکزی تعیین می‌شود و به همین دلیل قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف از جمله بیمه سامان تفاوت زیادی ندارد و در بسیاری از موارد یکسان است. شما می‌توانید در زمان تمدید بیمه ثالث خود، آن را با حفظ تخفیفات به شرکت بیمه سامان منتقل کنید. همچنین بیمه شخص ثالث سامان جزو آن دسته از بیمه‌هایی است که پرداخت خسارت سیار دارد.


بیشتر بخوانیم: بیمه شخص ثالث سامان


 

بیمه بدنه سامان

بیمه سامان در بیمه بدنه خود پوشش‌های کاملی را ارائه می‌کند. پوشش‌های اصلی مثل تصادف، آتش سوزی، صاعقه، انفجار و سرقت کلی خودرو و پوشش‌های اضافی مثل سرقت در جای قطعات، ایاب و ذهاب، شکست شیشه، نوسانات قیمت، بلایای طبیعی، حذف فرانشیز و … همچنین در بیمه بدنه سامان تخفیف‌های مختلفی مثل تخفیف عدم خسارت، تخفیف برای دارندگان حساب در بانک سامان، تخفیف برای دارندگان بیمه عمر سامان، تخفیف برای خودروی صفر کیلومتر، تخفیف بر اساس ارزش خودرو و … را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانیم: بیمه بدنه سامان


 

بیمه تکمیلی سامان

بیمه تکمیلی سامان به دو شکل انفرادی و گروهی صادر می‌شود. بیمه سامان جزو معدود شرکت‌های بیمه است که بیمه تکمیلی را به صورت انفرادی، برای همه بازه‌های سنی و در 6 طرح مختلف صادر می‌کند. همچنین بیمه تکمیلی گروهی سامان برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف بالای 100 نفر ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانیم: بیمه تکمیلی سامان


 

بیمه عمر سامان

بیمه سامان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه بیمه عمر است که این بیمه را در قالب طرح‌های مختلف ارائه می‌دهد. طرح‌هایی مثل بیمه عمر مانده بدهکار، بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه جامع عمر و زندگی. جدیدترین و کامل‌ترین طرح بیمه عمر سامان، طرح جامع عمر و زندگی است که یکی از ویژگی‌های این طرح، بالا بودن تعداد بیماری‌های تحت پوشش و سقف تعهد در پوشش بیماری‌های خاص است. همچنین در این بیمه پوشش ساختمان، تأسیسات و اثاثیه منزل قابل ارائه است.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان

طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان که براساس مدل شناخته شده جهانی Flexible Universal Lifeطراحی گردیده است، در سراسر جهان یکی از پرطرفدارترین بیمه های عمر میباشد. بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه سامان، نوعی بیمه مادام العمر می باشد. این بیمه ناموه پوششی ضمانت شده برای یک سرمایه گذاری کم ریسک و طولانی مدت را در اختیار افراد قرار می دهد. این بیمه نامه برای همه رده های سنی از بدو تولد تا سن 80 سالگی و با حق بیمه و سرمایه مطابق خواسته بیمه گذار، قابل ارائه میباشد.

ویژگیهای بیمه عمر و سرمایه گذاری

  • انتخاب سبد سرمایه گذاری بر اساس میزان ریسک پذیری بیمه گذاران
  • امکان دریافت وام تا 90 % اندوخته از پایان سال اول
  • برداشت از حساب اندوخته از پایان سال اول
  • امکان تبدیل تمام یا بخشی از حساب اندوخته به مستمری و بازنشستگی
  • پرداخت سرمایه ای بالغ بر 100 برابر حق بیمه در صورت فوت ناشی از حادثه بیمه شده
  • پرداخت سرمایه از کار افتادگی برابر مبلغ سرمایه فوت هر سال در صورت ازکارافتادگی دائم بیمه شده
  • معافیت بیمه گذار از پرداخت حق بیمه به مدت 10 سال در صورت ازکارافتادگی کامل بر اثر بیماری یا حادثه
  • پرداخت مستمری به میزان 2 برابر آخرین مبلغ حق بیمه به مدت 10 سال در صورت ازکارافتادگی کامل بر اثر بیماری یا حادثه
  • پرداخت هزینه های درمانی درصورت بروز بیماریهای صعب العلاج تا سقف 15 میلیارد ریال
  • معافیت مالیاتی سرمایه بیمه عمر و همچنین اندوخته حاصل از سرمایه گذاریها
  • انعطاف پذیری در پرداخت حق بیمه بسته به میزان درآمد هر شخص
  • امکان بیمه شدن از بدو تولد تا سن 80 سالگی

بیشتر بخوانیم: بیمه عمر سامان


 

بیمه آتش سوزی سامان

بیمه آتش سوزی سامان برای منازل مسکونی، مراکز صنعتی و مراکز غیر صنعتی صادر می‌شود. جدیدترین و کامل‌ترین طرح بیمه آتش سوزی سامان، طرح خانه امن است. شما می‌توانید این بیمه را به همراه پوشش‌های اصلی و اضافی آن مثل آتش سوزی‌، ‌صاعقه‌، ‌انفجار، زلزله، طوفان، ترکیدگی لوله آب، سرقت با شکست حرز و …. خریداری کنید.


بیشتر بخوانیم: بیمه آتش سوزی سامان


 

سهامداران بیمه سامان

 

سهامداران بیمه سامان

بانك سامان، شركت سرمايه‌گذاري بانك سامان، شرکت هلدینگ سرآمد، شرکت گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان، شركت الین شیمی، صندوق بازنشستگي شركت ملي صنايع مس ايران و شرکت شیشه همدان و شرکت خودروسازی کارمانیا به همراه جمعي از اشخاص حقيقي و حقوقي با سوابق طولاني در صنعت بيمه، صنايع مالي و توليدي اعضاي هيأت مؤسس شركت بيمه سامان را تشكيل مي‌دهند.

تركيب سهامداران شركت بيمه سامان با داشتن 1500 سهامدار شامل 42 درصد اشخاص حقوقي و 58 درصد اشخاص حقيقي است. البته با توجه به اینکه سهام شرکت بیمه سامان در فرابورس با نماد «بساما» عرضه شده است، امکان تغییر در ترکیب سهامداران به صورت روزانه وجود دارد.

 

بنيانگذاران و مديران اين شرکت سالهاست که از دست‌اندرکاران با تجربه صنعت بيمه مي‌باشند که با يک چنين متاع ارزشمندي قدم در اين راه گذاشته‌اند و امروزه تجربه آنان در سايه بيمه سامان تبلور يافته است.

اعضاي هيأت مديره به‌منظور جلب رضايت مشتريان و ارائه سرويس مطلوب به بيمه‌گذاران در انتخاب مديران مياني و ديگر پرسنل بيمه سامان اقدام به جذب نيروهايي متخصص و مجرب در امور بيمه‌اي با هدف مشترك ايجاد تحول كيفي در صنعت بيمه نمودند. اين نيروها بر اين باورند كه با استفاده از آخرين دانشها و ابزارهاي حرفه‌اي و اعتقاد بر اصل مشتري مداري تمامي نيازهاي بيمه‌اي مشتريان را شناسايي كرده و بهترين خدمات را به مشتريان خود ارائه نمايد.

 

با به‌کارگيري مجموعه عوامل فوق مرحله‌اي جديد در ارائه خدمات به مشتريان را در صنعت بيمه آغاز نموده‌ايم. اين تنها يک ادعا نيست بلکه يک تعهد اخلاقي است که با ياري خداوند، حمايت بيمه‌شدگان و تلاش ما، قطعاً تحقق‌پذير خواهد بود.

 

لوگو بیمه سامان

 

نمونه عملکرد و سوابق کاری بیمه سامان:

شرکت بیمه سامان از ابتدای تأسیس تاکنون توانسته خدمات خود را در کلیه رشته های بیمه ای از جمله بیمه عمر سامان، بیمه باربری، بیمه مسئولیت، بیمه مسافرتی، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه سامان، بیمه آتش سوزی سامان، بیمه تکمیلی انفرادی ، بیمه های مهندسی و ... به شرکت ها و کارخانجات حقوقی مختلف ارائه نماید.

همچنین شرکت بیمه سامان در طی سالهای اخیر با بهره گیری از شبکه فروش متخصص در زمینه بیمه که مشاوره های تخصصی به بیمه گذاران فهیم بیمه سامان ارائه می نمایند، در کنار عملکرد بیمه گری مناسب که کسب رتبه ممتاز توانگری مالی در بین شرکت های بیمه که توسط بیمه مرکزی اعلام شده است موید آن می باشد، بیش از پیش توانسته رضایت خاطر مشتریان و بیمه گذاران خود را فراهم آورد.

ضمن اینکه با رویکرد جدید صنعت بیمه در ارائه خدمات الکترونیک و در بستر اینترنت، شرکت بیمه سامان هم با همین روند همراه شده و هم در قالب سامانه خرید اینترنتی بیمه که در همین وب سایت هم موجود است و همچنین سامانه های اینترنتی پرداخت خسارت توانسته سهولت بسیار خوبی در این زمینه برای مشتریان عزیز فراهم آورد.

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با عملکرد بیمه سامان طی سالهای اخیر، در زیر نام برخی از بیمه گذاران حقوقی که تاکنون اقدام به خرید بیمه نامه در هریک از رشته های بیمه ای از بیمه سامان نموده اند، آمده است:

  بانک سامان
  شرکت هواپیمایی ماهان
  شرکت آب منطقه ای استان تهران
  شرکت پتروشیمی اراک
  شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران
  شرکت توسعه پستهای فشار قوی پارسیان
  شرکت تولید و توزیع فرآورده های لبنی کاله
  شرکت اتصالات اینترنشنال
  شرکت برق منطقه ای استان خوزستان
  شرکت برق منطقه ای استان خراسان شمالی

  شرکت برق منطقه ای استان هرمزگان
  شرکت آب منطقه ای استان یزد
  شرکت شیشه همدان
  شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل (گواه)
  شرکت ایران و غرب
  شرکت آفومار
  شرکت واگن سازی تهران
  شرکت برق صنعت ایستا
  شرکت تولیدی و صنعتی پلاستیران
  شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه
  شرکت ریسندگی و بافندگی یزدباف
  شرکت صنایع پمپ سازی ایران (پمپیران)
  شرکت سرمایه گذاری بانک سامان
  شرکت پرداخت الکترونیک سامان
  شرکت پدم
  شرکت صرافی سامان
  شرکت صنایع خودروسازی مدیران
  شرکت کیش ویر
    و ....

 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از مطالب دیگر سایت بیمه سامان استفاده کنید: azimisaman.ir

همچنین با وارد کردن شماره تماس خود در پایان صفحه میتوانید از مشاوره رایگان برخوردار شوید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ارسال نظر





ما همیشه سعی می کنیم تا بهترین پشتیبانی را برای شما داشته باشیم

خرید بیمه نامه

درخواست مشاوره

برای درخواست مشاوره شماره تماس خود را وارد کنید:


ارسال

image
image
image
image